marți, 5 iulie 2011

din dragoste pt noi:x

Inima mea este inundata de emotie si fericire!Nu stiu ce dor divin,placere infinita o patrunde si ma arde,e..e ca si cum nu as mia fi iubit!!spune-mi de unde izvorasc aceste nelinisti nefiresti ,aceste anticipari de nesdescris ale placerii i,aceste trepidatii divine ale IUBIRII.. 
         imi spui ,oare de unde e atata magie?ce face ca totul sa fie ata de frumos ,unic,mirific,incantator...parca am fi in paradis,defapt,tu esti paradisul meu ..
    toate acestea nu pot izvora decat de la tine , un inger ce se lupta cu intunericul pt  a face lumina in viata sa.
   toate acestea nu pot fi...defapt sunt  sigur numai o raza de lumina delicata ce razbate din sufletul tau invapaiat, sau vreo lacrima secreta patrunzatoare ce ai lasat o demult in pieptul meu.
    DOAMNE...nu ne despartii niciodata!!!fie-ti mila de noi...doua suflete ,ce se iubesc ,,,dar ce spun ?ce fac?iarta-mi slabiciunea ,cum ai putea tu sa ne desparti?tu ai doar mila de noi..NU.NU  degeaba se grabesc trupurile noastre si..si devin nemuritoare ptin cuvintele magice TE IUBESC  ce striga din adancul inimilor noastre zdrobite ,intinde-TI mana spre noi ,caci inimile noastre zdrobite cautarefugiul  in TINE ,Inima neintelegatoare ..
              off Doamne ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu