luni, 20 iunie 2011

spune ce simti si fa ceea ce gandesti:

Spune întotdeauna ce simti si fa ceea ce gandesti. Daca as sti ca asta ar fi ultima oara cand te voi vedea dormind, te-as îmbratisa foarte strans si l-as ruga pe Dumnezeu sa fiu pazitorul sufletului tau. Daca as sti ca asta ar fi ultima oara cand te voi vedea iesind pe usa, ti-as da o îmbratisare, un sarut si te-as chema înapoi sa-ti dau mai multe. Daca as sti ca asta ar fi ultima oara cand voi auzi vocea ta, as înregistra fiecare dintre cuvintele tale pentru a le putea asculta o data si înca o data pana la infinit. Daca as sti ca acestea ar fi ultimele minute în care te-as vedea, as spune “te iubesc” si nu mi-as asuma, în mod prostesc, gandul ca deja stii.te vreau inapoi desi este imposibil si nefiresc ceea ce cer acum...ma doare sufletul sa spun cat de mult te iubesc  fiind constienta de vb ce va urma sa mi le arunci ...ti am pus dragostea mea la picioare crezand ca o vei proteja dar u ai trecut pestea fara sa ti pese macar cat de dureros e...recunosc p[oate e si vina mea..dar macar odtata in viata asumati si u o responsabilitate..poartate ca un om matur ..sau macar daca nu vrei sa mai auzi de mine de ce ma cauti incontinuare?de ce tot intrebi de mine daca  mi repeti incontinuu ca ma urasti si ca nu vrei sa ma mai vezi nikiodata ...stiu ca u dioar te ascunzi in spatele acestor cuvinte ..dar macar in memoria clipelor frumoase petrecute impreuna sa ne purtam si noi ca atare.///nu ca niste copii carora li s au stricat jucariile..cu okii in lacrimis i sufletul rupt iti sp ca te iubesc poate mai moolt decat pana acum si mi am dar seama ca esti totul pt mine si ca fara tine nu rezist ...stiu ca nu o sa citesti asta ...sau daca o s o faci nu o sa te impresioneze si e ca si cand  nu ar fi ...dar alt mod de a vb cu tine nu am ...m ai ignorat inclusiv de pe mess...iti sp inca odt TE IUBESC  si vreau ca u sa ai grija de iubirea mea:X:((((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu